H Μέδουσα κολυμπάει παντού

Καλώς ήρθατε! H Μέδουσα κολυμπάει και στο Facebook: Join

Η Καλή Γειτονία.

Δεν έχω τίποτα εναντίον της, σας βεβαιώ. Ούτε εναντίον εκείνης, μηδέ της πόλης καταγωγής της, που όσο και να το κάνεις ελαφρώς χαρακτηρίζει τα γούστα της. Όμως φοβάμαι πως έχουμε παραβεί τους κανόνες της καλής γειτονίας.

Εξηγούμαι: Ρους- Εξαιρέσεις, ακολουθείται σχιζοφρενικά από Lonely Day- System of a Down για να καταλήξει με τη συνοδεία κιθάρας σε Κότσιρα, της ύστερης εποχής, τότε που το γύρισε στο λαϊκό και πλέον δεν τον ακούει ούτε η Ραλλία- τον ακούει όμως η γειτόνισσα μου. Ο δράστης της μουσικής εκτέλεσης είναι νεαρός, μελαχρινός, καλό παιδί αλλά κακός κιθαρίστας, με μπάσα φωνή που στο τελείωμα έχει μια υγρή βραχνάδα. Συναντηθήκαμε στο ασανσέρ, μου ζήτησε συγγνώμη δεν μπορώ να δείξω αχαριστία. Μάλιστα, προς κατευνασμό μου, με ενημέρωσε ότι κι αυτός ξυπνάει στις 6 το πρωί για να πάει στο Πεντάγωνο (ήμαρτον Θεοί, και σε αυτούς τραγουδάει;).

Ο νεαρός συστήθηκε ως εξάδελφος της γειτονοπούλας μου όμως σιγά μην τον πίστεψα. Εξάλλου οι μουσικές του ανησυχίες δεν είναι οι μόνες που με κρατούν ξύπνια τα βράδια. Εδώ και λίγες μέρες που η μαύρη τύχη μου το φερε το ερωτευμένο ζευγάρι να δοκιμάσει την δική του τύχη στην συγκατοίκηση, ελέγχονται τα νεύρα μου και τα ευαίσθητα ώτα μου πολλάκις. Τζάμπα με μεγάλωσε ο πατέρας μου με γαλλική ποίηση και έπαιζε το πικ απ Κυριακή πρωί τα λιανοτράγουδα του Ρίτσου. Τώρα κάθε βράδυ ως τις 2.30π.μ. στο δωμάτιο μου, μεσοτοιχία με το σαλόνι της, έχει λαϊκό πρόγραμμα “πάμε δικό σας” και μετά τις 2.30 -προφανώς προτιμούν τον καναπέ σε σχέση με άλλα έπιπλα- προβάλλεται adult movie “τα κορίτσια απ' τη Λαμία, τα καλύτερα παιδιά”.

Στην αρχή ρώτησα μήπως τυχόν είχε κατέβει κι αυτός στην πρωτεύουσα για τις auditions του Greek Idol, όλα τα περιμένω πια. Όμως μου εξήγησε ότι έχει σοβαρό σκοπό, για την ξαδέρφη του να θυμίσω, στην δεύτερη συνάντηση μας, εκείνος έβγαινε για τσιγάρα- προσπαθεί να το κόψει, εγώ για ωτοασπίδες- μόλις τις ξεκίνησα. Αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχει εγκαταλείψει ακόμα το δικό του διαμέρισμα διότι περνούν μια περίοδο τεστ ντραϊβ, όπως την είπε. Όταν φεύγει εκείνος το πρωί, η ξανθιά καλλονή από δίπλα, ενθουσιασμένη με τις χαρές του έρωτα (του πάνδημου εν προκειμένω) βάζει στη διαπασών το “FAME, I wanna live for ever”. Εγώ πάλι θέλω να ανοίξει η γη να με καταπιεί αν γίνεται, να “wake me up when September ends”.

Οφείλω να παραδεχτώ ότι ο Κακοφωνίξ έχει βελτιώσει τη Φραμπαλά εντυπωσιακά και γι αυτό του χρωστώ αιώνια ευγνωμοσύνη. Δε θα ξεχάσω τις εποχές που έτριζαν τα τσιμέντα κάτω από το βάρος του Σώτη Βολάνη (ναι, ζει ακόμα). Η νέα, τότε στο πρώτο της έτος, χώρισε λόγω μετακόμισης με τον καλό της, ο οποίος διατηρούσε μπαρ στην ευρύτερη περιοχή της Φθιώτιδας και από την στενοχώρια της κόντεψε να μου τινάξει τα κουφώματα στον αέρα. Έπαιρνε τον ήχο ο φωταγωγός και αναστέναζαν δύο κολλητές πολυκατοικίες. Έκτοτε είχαμε ηρεμήσει εώς ότου εμφανίστηκε ο τωρινός ψηλέας. Όχι ότι δεν άκουγε μουσική η δεσποινίς, απλά ήταν ελεγχόμενα τα πράγματα, εκτός από αυτό το καλοκαίρι που η Άννα Βίσση ηχογράφησε τις “Τσούλες”. Δεν είμαι σίγουρη ποιο συναισθηματικό δράμα περνούσαμε τότε στον όροφο, ξέρω όμως ότι η Αννούλα ακουγόταν στο ριπίτ μέχρι να λιποθυμήσω κι εγώ και το σκυλί μου.

Μοιράστηκα τους προβληματισμούς αυτούς με τον αδερφό μου αλλά με απογοήτευσε. Κατ΄ αρχήν δε βρήκε τίποτα κακό στις νότες του Καρρά, ούτε στην unplugged εκτέλεση τους από το νεοαφιχθέντα γείτονα. Πέραν αυτού όμως, προσέθεσε, να αφήσω τα παιδιά να χαρούν τη ζωή τους, το σεξ, την άνοιξη (τι που χιονίζει έξω) και όχι επειδή εγώ κοντεύω να μουχλιάσω, να βαράω τους τοίχους μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα μπας και με λυπηθούν να περάσουν στο δεύτερο μέρος. Εξακολουθώ να φοβάμαι όμως ότι έχουμε παραβεί τους κανόνες της καλής γειτονίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Adopt a Stray.gr!